środa, 30 maja 2012

Święto Mamy w przedszkolu - "Kangurki"


„Moja mama jest wspaniała!”

„Moja mama ma pomarańczowe włosy”

„Moja mama robi pyszne naleśniki…”

„Kocham moją mamusię!”

Tak „Kangurki” podczas zajęć opisywały swoje mamy, każdy chciał o swojej mamie powiedzieć jak najwięcej, a kiedy zrobiliśmy zaproszenia na uroczystość z okazji ich święta dzieciaki były bardzo przejęte, z dumą wręczyły je mamusiom i wciąż dopytywały kiedy wreszcie zagoszczą one w przedszkolu. A gdy nadszedł ten dzień były bardzo podekscytowane. Podczas próby generalnej bardzo się starały i po każdej piosence pytały „ciociu czy ja ładnie śpiewam?” odpowiedz brzmiała: „tak, oczywiście!” bo rzeczywiście wszyscy bez wyjątku tak na próbie jak i podczas występu w obecności gości spisali się na medal. Wszystko wypadło znakomicie, nikt się nie pomylił, nie zapomniał słów wiersza, wszyscy dzielnie prezentowali swoje umiejętności niczym aktorzy na scenie J „Kangurki” z ochotą przedstawiły wszystkim swoje mamy, wiele radości przysporzył im również „taniec przyklejaniec”, szczególnie, że mogły zatańczyć go z ukochaną osobą. Na twarzach mam również można było dostrzec uśmiech, szczególnie, gdy w tańcu trzeba było przykleić się do siebie brzuszkami czy plecami. Dla dzieci bardzo ważnym momentem było podanie mamom samodzielnie przygotowanego deseru –galaretki z owocami w kształcie kwiatka. Gdy tego samego dnia rano przygotowywaliśmy go, przedszkolaki z przejęciem układały winogrona w foremkach, zalewały je galaretką i pytały czy na pewno deser będzie gotowy do czasu naszego popołudniowego przyjęcia dla ukochanych mam. Oprócz słodkiego prezentu dzieciaki obdarowały mamusie kwiatami z papieru, wykonywały je ogromną dokładnością bo jak same stwierdziły „prezent dla mamy musi być piękny i wyjątkowy”.




Przygotowujemy prezent dla mamy...


i pyszny deser...


Próba generalna


Nasi goście


Kwiatek dla mamy




Z mamą w przedszkolu fajnie jest!


Taniec przyklejaniec - rączki...


łokcie...


plecy...


Czas na słodkości!


Wspólny poczestunek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz